Hem / Filmer / Feedback|tips / Uppdaterat (Sajt mer aktiv januari 2008-september 2011. Har haft ca 320 000 sidvisningar.)
Diverse i media:
klimat, klimatforskare, climate, koldioxid, solaktivitet. (Skapa nyhetsbox här.)

Sunday, July 17, 2011

Hammarby Sjöstad Blues -- Totte Wallin

Kultur.

Totte Wallin -- "svensk underhållningshistoria" som ännu skriver och lirar -- spelade in och lade denna låt på Youtube. Handlar väl om ett sammanhang och natur han föddes till och ...koketteri i ömmande av natur. För Totte typisk kommentar till samtiden med skön bluesrock.

2 comments:

  1. svensk swamp-blues. trodde inte det ens existerade... very nice. very nice indeed

    ReplyDelete
  2. Jag är helt övertygad i detta sagt inlägg. Jag är för närvarande söker efter sätt där jag skulle kunna öka mina kunskaper i detta sagt ämne där du har skrivit här. Det gör att hjälpa mig en hel del att veta att du har delat denna information här fritt. Jag älskar hur folk här interagera och delade deras åsikter också. Jag skulle älska att spåra dina framtida inlägg som tillhör nämnda ämne vi kan läsa.

    ReplyDelete

Anonyma, hitta på och ange signatur. Annars gäller att någorlunda hålla sig till ämnet och visa vanlig hyfs.

Note: Only a member of this blog may post a comment.


 
´´´´´