Hem / Filmer / Feedback|tips / Uppdaterat (Sajt mer aktiv januari 2008-september 2011. Har haft ca 320 000 sidvisningar.)
Diverse i media:
klimat, klimatforskare, climate, koldioxid, solaktivitet. (Skapa nyhetsbox här.)

Tuesday, November 10, 2009

Börjar twittra

Unnade mig en uppfriskande bloggpaus ...inkluderande en veckas influensa.

Vet inte hur aktivt jag bloggar framöver, men tänkte börja twittra när jag bloggar, diskuterar på nätet eller vill tipsa om nåt intressant jag läst.

Länk: twitter.com/Kattaren


Myndigheters "twitter" för sådär 20-30 år sedan och nostalgi:

2 comments:

  1. Svininfluensan? :(

    Kul att du är tillbaka. Twittra på!

    ReplyDelete
  2. Kanske. Har inte kollat det. Den gick över rätt snabbt efter cirka en vecka, men det kom tillbaka nåt nu igen... *host-host*.

    Hoppas man blir immun mot allt...

    Du får skaffa twitterkonto! Kontonamnet "skeptikern" är visst upptaget, men du hittar nog på nåt.

    Verkar som om många slutat twittra och det är kanske därför jag börjat. ;) Jag är ju konservativt eftersläpande, skeptisk mot allt som doftar hype. :)

    ReplyDelete

Anonyma, hitta på och ange signatur. Annars gäller att någorlunda hålla sig till ämnet och visa vanlig hyfs.

Note: Only a member of this blog may post a comment.


 
´´´´´